Fautuaga e ono mo le Ave'esea o le Limescale i totonu ole ulo eletise

An ulo eletiseo se mea e manaʻomia mo aiga taʻitasi, ae a maeʻa se taimi umi o le faʻaaogaina, e masani ona faʻaputuina fua, e le gata ina aʻafia ai le matagofie o le ulo, ae aʻafia ai foi le lelei o le vai.O le mea lea, e taua tele le aveese o le fua.Ae faʻafefea ona aveese le limescale mai lau ulo eletise?O nai fautuaga nei mo lau fa'amatalaga.

 

Electric Kettle limescale

 

1. I le faaaogaina o le tipolo

Otioti le tipolo i fasi pepa, tuu i totonu o le ulo eletise, ma sasaa vai ina ia faatofu, ona pa'u ese ai lea o le fua i totonu o le ulo pe a uma le vai.I lenei auala, o le a aveese le limescale, ma o le ai ai le manogi o le tipolo i totonu o le ulo.

 

2. Fa'aaogaina o le vineka matua

Liligi sina vineta tuai e mafai ona ufiufi ai le fua i totonu o le ulo, ona faapuna lea a'o le'i tu'u mo le isi afa itula.A uma ona faamaluluina e le vineka le fua, e faigofie lava ona solo i se solo.

 

3. Fa'aaoga vai malulu

E ala i le faʻavae o le faʻalauteleina o le vevela ma le faʻaitiitia e faʻatagaina ai le fua e paʻu ese faʻanatura.O laasaga patino: muamua saunia se pesini vai malulu, ma faʻafesoʻotaʻi le ulo gaogao i le eletise e faʻagogo ai le vela, ma tipi ese le malosi pe a e faʻalogoina se leo vevesi i totonu o le ulo.A maeʻa lena, sasaa le vai malulu i totonu o le ulo, ona toe fai lea o lenei faiga e tusa ma le 3-5 taimi, ina ia pa'ū le fua na o ia.

 

4. Fa'aaogaina o sua tao

Tu'u le pa'u pa'u pa'u i totonu o le ulo eletise e aunoa ma le fa'avevelaina, ma tu'u sina vai i totonu, fa'asusu mo le po e tasi, ma e mafai ona aveese le fua o le ulo eletise.

 

5. Fa'aaogā pa'u pateta

Tuu pa'u pateta i totonu o le ulo eletise, ma fa'aopopo vai e mafai ona ufiufi ai le fua ma pa'u pateta, ona ki lea o le eletise ma fa'avela.A uma ona fai lena mea, faʻafefete i fasi laau mo le 5 minute, ma tuʻu pe a ma le 20 minute, ina ia faʻamaluluina le fua, ma iu ai ina solo le fua i se ie mama, ona fufulu lea i vai mama.

 

6. Fa'aaogā atigi fuamoa

Tu'u fuamoa po'o atigi fuamoa i totonu o le ulo eletise, ona sasaa lea i ai le vai, ma fa'avela.E mafai ona e faia lenei mea i ni nai taimi, ina ia pa'u ese le fua i luga o le ulo eletise ma o le vai e te inu e leai foi se manogi uiga ese.


Taimi meli: Apr-19-2021
  • Muamua:
  • Sosoo ai:
  • Maua Auiliili Tau